مناقصه

موضوع: مناقصه شماره01-00  ، خرید و پشتیبانی  560 دستگاه کیوسک مکانیزه

تاریخ : 00/01/17


        این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد 560 دستگاه کیوسک مکانیزه سفارش دهی مطابق با مشخصات و شرایط زیراقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) یکشنبه مورخ 1400/01/22 به آدرس این شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه دوم، واحد 3 تحویل آقای فراهانی داده و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی  معتبر به مبلغ   7,200,000,000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل مشخصات کامل محصول پیشنهادی ، برنامه زمان بندی تحویل ، مستندات تعداد دستگاه ها و قرارداد های فروش ، مستندات تعداد پرسنل فنی ، خلاصه‌ای از رزومه کاری،ترازنامه شرکت ، مشخصات کامل پیشنهاد دهنده (نشانی شرکت، اسامی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اسامی صاحبان امضاء، ذکر حوزه فعالیت شرکت) ، تصویر اساسنامه شرکت ، تصویر آگهی تأسیس شرکت ، تصویر آخرین تغییرات روزنامه رسمی ، تصویر گواهی کد اقتصادی ، ، زمان قطعی تحویل ، تصویر مدارک و سوابق کاری مرتبط با موضوع مناقصه و ارائه رضایت‌نامه از مشتریان قبلی   (  بانکها، موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای پرداخت الکترونیک، بورس، اپراتورها و بیمه, رستوران ها ،فروشگاه های زنجیره ای ،هایپر مارکت ها و...  ) ، ارائه تصویر شناسنامه، تصویرپشت و روی کارت ملی مربوط به اعضای هیئت‌مدیره وصاحبان امضاء ی شرکت.و همچنین تصویر مهر و امضاء کلیه اسناد مناقصه.
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست 

ردیف

مدل

اندازه مانیتور

cpu

ram

HDD

تعداد

1

ایستاده

14 اینچ

J1900

4

128G

23

2

ایستاده

14 اینچ

J1900

8

128G

24

3

ایستاده

21 اینچ

J1900

4

128G

23

4

ایستاده

21 اینچ

J1900

8

128G

24

5

ایستاده

32 اینچ

J1900

4

128G

31

6

ایستاده

32 اینچ

J1900

8

128G

32

7

ایستاده

14 اینچ

I3

4

128G

35

8

ایستاده

14 اینچ

I3

8

128G

35

9

ایستاده

21 اینچ

I3

4

128G

35

10

ایستاده

21 اینچ

I3

8

128G

35

11

ایستاده

32 اینچ

I3

4

128G

47

12

ایستاده

32 اینچ

I3

4

128G

48

 

 

13

دیواری

14 اینچ

J1900

4

128G

10

14

دیواری

14 اینچ

J1900

8

128G

10

15

دیواری

21 اینچ

J1900

4

128G

10

16

دیواری

21 اینچ

J1900

8

128G

10

17

دیواری

32 اینچ

J1900

4

128G

13

18

دیواری

32 اینچ

J1900

8

128G

14

19

دیواری

14 اینچ

I3

4

128G

15

20

دیواری

14 اینچ

I3

8

128G

15

21

دیواری

21 اینچ

I3

4

128G

15

22

دیواری

21 اینچ

I3

8

128G

15

23

دیواری

32 اینچ

I3

4

128G

20

24

دیواری

32 اینچ

I3

8

128G

21

جمع کل

560

 

 لازم به ذکر می باشد:

* کلیه مدارک ارسالی باید توسط صاحبان امضا های مجاز شرکت کنندگان مهر و امضا گردد و در ذیل مهر و امضا متن مطالعه شد و مورد قبول است نوشته شود.

*20درصد از تعداد کل دستگاه ها هر ردیف از جدول بالا می بایستی دارای سیستم عامل اندروید باشند.

*بدنه کلیه دستگاه ها می بایستی از جنس فلز باشند.

* کلیه تجهیزات ارائه شده می بایست اصل ، نو ، آکبند و دربسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد.برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم ( Refurbished ) اکیداً خودداری نماید . در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات ، خودداری نموده و می تواند نسبت به ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید .

* کلیه تجهیزات ارائه شده می بایست با رنگ سازمانی و لوگوی انحصاری این شرکت تحویل گردند.

* کلیه تجهیزات ارائه شده باید دارای صفحه لمسی و پورت های ارتباطی مورد نیاز به تعداد لازم و قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشند.

*کلیه تجهیزات می بایستی قابلیت اتصال به کارتخوان را داشته باشند و محل نصب  کارتخوان برای دستگاه پیش بینی گردد.

* کلیه دستگاه های  درخواستی می‌بایست قابلیت اتصال انحصاری به دستگاه‌های کارتخوان این شرکت را داشته باشد. 

* کلیه تجهیزات ارائه شده باید داری پورتهای لازم برای اتصال دستگاه های کارت خوان و فیش پرینترو دیگر تجهیزات مرتبط باشد .

* کلیه تجهیزات ارائه شده باید دارای پشتبانی 7*24  باشند به این صورت که هفت روز هفته به صورت 24 ساعته باشد تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت برطرف گردد .

* 15 درصد هریک از ردیف های درخواستی در جدول تحویل فوری و برای مابقی کیوسک ها زمانبندی تحویل اعلام گردد. 

 حداکثر زمان تحویل کالاهای درخواستی باقی مانده  پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه ، حداکثر 120 روز تقویمی می باشد .

*زمان شروع گارانتی بعد از نصب دستگاه می باشد.

* از زمان شروع گارانتی تا پایان مدت گارانتی هزینه دریافت و ارسال دستگاه جهت تعمیر از محل نصب بر عهده برنده مناقصه می باشد.

* چنانچه در هر یک از مراحل انجام مناقصه و بعد از آن مشخص گردد اطلاعات و اسناد ارسالی از سوی شرکت ها  صحت نداشته و یا تغییراتی در اصل آن انجام شده است کارفرما مختار به حذف پیشنهاد دهنده از ادامه روند مناقصه می باشد و شرکت حق هیچگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

* در صورت ارائه اطلاعات ناقص به مدارک ارائه شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* در صورتیکه پیشنهاد دهنده یکی از شرایط الزامی را احراز ننماید مردود شناخته می شود.

*کیوسک های ارائه شده می بایست تنها برروی دستگاهای کارتخوان تاپ متصل قفل گردد.

* کالای درخواستی به همراه کلیه تجهیزات جانبی آن می بایست دارای گارانتی 24 ماهه از زمان نصب باشد.همچنین فروشنده متعهد به ارائه 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

* محل تحویل کالا ، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند ، بلوار صنعت خیابان فرخنده خیابان سپیدار پلاک C5 ، هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.

*کلیه هزینه های مربوط به تامین کیوسک ها و  پشتیبانی می بایست محاسبه گردیده و مطابق با برگ پیشنهاد قیمت اعلام گردد .

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل چک صیادی ، به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
*
پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
*
پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد خرید و همچنین یک فقره ضمانت نامه بانکی معتبر به میزان 500،000،000 ریال بابت قرار داد نصب ، راه اندازی و پشتیبانی صندوق می باشد .
*
در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

*کارفرما مختار است به هر نحوی که صلاح می داند نسبت به راستی آزمایی مستندات ارسالی اقدام نموده و در صورت عدم صحت اسناد نسبت به رد آنها و ارجاع مراتب به مراجع قضایی اقدام نماید.

*کارفرما هیچگونه تعهدی در خصوص پیگیری نقص مستندات ارسالی توسط شرکت کنندگان نداشته و در خصوص قبول  و یا رد مدارک ارسالی پس از مهلت تحویل پیشنهادات مختار می باشد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
*
به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
*
برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
*
در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
*
چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
*
هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 01-00  مربوط به فروش 560 دستگاه کیوسک  » درج شده باشد، قرار داده شوند.